Rezerwacja on line: Messenger Project Holidays
Telefon lub WhatsApp +48 532273524
rezerwacja@projectholidays.pl

Polityka Jakości

Podróże to nasza pasja i sposób na życie, dlatego niezmiennie podnosimy nasze kwalifikacje aby w jeszcze ciekawszy sposób pokazywać nowe zakątki Zakynthos i Kefalonii oraz zarażać swoją pasją. Sami jesteśmy turystami, bo co roku zwiedzamy Grecję, podróżujemy do innych krajów, by złapać dystans i perspektywę. Własne doświadczenia oraz sugestie naszych turystów staramy się łączyć w jedną całość by wykreować wycieczki niemal idealne.

Nasze programy budujemy tak, aby wydobyć z każdego miejsca to, co w nim najpiękniejsze i najciekawsze. Pokazujemy nie tylko najważniejsze miejsca, ale zapuszczamy się także na nieznane szlaki. Co najważniejsze łączymy ludzi, kultury i światy, czasem bardzo różne. Wprowadzamy naszych rodaków w stan greckiego kefi, a Grekom pokazujemy jacy naprawdę są Polacy.

Opowiadamy zawsze z pełną cierpliwością i gotowością na pytania, nie pielęgnujemy stereotypów. Miejscowych traktujemy z pełnym szacunkiem do ich odmienności. Odnajdujemy i uczymy odnajdywać harmonię pomiędzy greckością, a polskością, zbliżając je coraz bardziej.

Wyznacznikiem powodzenia naszej misji są turyści wracający do Grecji, zakochujący się w tym kraju, ale również Grecy, którzy coraz chętniej podróżują do Polski.

Mamy wieloletnie doświadczenie w branży turystycznej, dlatego możemy zagwarantować najwyższą jakość usług. Wiemy jak duże znaczenie ma odpowiednie zaplanowanie wakacji, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby optymalnie wykorzystać czas podczas wyjazdu i dostosować plan do potrzeb turystów. Ustalamy wszystko wcześniej, aby podczas wakacji czekały na turystów już tylko miłe niespodzianki.

Potrafimy stworzyć niepowtarzalną atmosferę, przy jednoczesnej profesjonalnej obsłudze. Jesteśmy elastyczni i bierzemy pod uwagę każdą sugestię naszych klientów, dobierając wycieczki tak, aby spełniały wszystkie ich potrzeby i oczekiwania.

Po każdym wyjeździe pytamy o opinie, gdyż to my jesteśmy dla turystów, a nie odwrotnie. Dzięki opiniom możemy cały czas ulepszać naszą ofertę i utwierdzać się w przekonaniu, że idziemy dobrą drogą.

Współpracujemy jedynie z doświadczonymi pilotami, kierowcami i kapitanami, których osobiście sprawdzamy.

Na pracowników Biura Obsługi Klienta zatrudniamy tylko osoby o bogatym doświadczeniu, mające wyjątkowe podejście do pracy na stanowisku doradcy. Nasi piloci to ludzie, którzy nie mogą żyć bez opowiadania i oprowadzania, przy czym robią to naprawdę świetnie. Ich doświadczenie w Grecji, ale również w innych krajach wpływa znacząco na ich profesjonalizm.
Managerowie dbają o ciągły trening, rozwój i zdrową atmosferę w pracy, która bezpośrednio rzutuje na to, jak turyści odbierają nas już przy pierwszym kontakcie.
Kierowcy to profesjonalni przewoźnicy z odpowiednią licencją. Natomiast wszyscy nasi kapitanowie posiadają dyplomy Akademii Morskiej.

Każdego dnia to właśnie Ci ludzie walczą o zachowanie standardów, które wyznaczyliśmy aby utrzymać wysoki poziom naszych usług.
Powierzając turystów właśnie im, zawsze jesteśmy spokojni.

Chcemy aby nasi turyści byli bezpieczni podczas podróży lub rejsu i dlatego współpracujemy z najlepszymi przewoźnikami na wyspie. Mają wieloletnią, a nawet wielopokoleniową tradycję i doświadczenie w tym co robią. Wiedzą jak stan pojazdów czy łodzi wpływa na komfort i bezpieczeństwo pasażerów.

Poruszamy się zawsze w pełni sprawnymi, czystymi busami i autokarami, z działającą klimatyzacją i systemami bezpieczeństwa. Sprawność techniczna to sprawa pierwszorzędna, dlatego pojazdy odbywają przegląd techniczny
i generalny serwis kilka razy w roku, a wszelkie usterki są natychmiast naprawiane.

Podróżujemy zawsze z licencjonowanym kierowcą
minibusem maksymalnie 22-osobowym lub autokarem 50-osobowym.
Nie prowadzimy wycieczek 8-osobowymi vanami z kierowcą- przewodnikiem w jednej osobie. Do przewozu osób należy mieć odpowiednią kategorię prawa jazdy oraz zezwolenie. Jeśli spotkacie się z określeniem, że wycieczki 8-osobowym samochodem bez wykwalifikowanego kierowcy są super albo vip to wiedzcie, że to niezgodne z przepisami prawa i korzystając z nich narażacie swoje życie i zdrowie.

Łodzie to najnowszej generacji sprzęty zapewniające pasażerom bezpieczeństwo i przyjemność podróżowania po morzu. Zostały zbudowane z przeznaczeniem do turystyki, a nie np. przerobione z kutra rybackiego, dlatego ich budowa pozwala na bezpieczne pływanie nawet przy wyższej fali. Kapitanowie konserwują je z dbałością o każdy szczegół i oddają do użytku z największą odpowiedzialnością. Każda łódź posiada wymagany sprzęt taki jak np. koła i kamizelki ratunkowe.

Pogoda na Morzu Jońskim potrafi być zmienna i zaskakująca. Dotyczy to zarówno pogody na lądzie jak i na morzu. Sztormy przewidywane są z wyprzedzeniem, a ich sprawdzaniem zajmujemy się od lat śledząc profesjonalne prognozy dla żeglarzy oraz komunikaty Policji Morskiej.

Ostateczną decyzję o odbyciu się lub przerwaniu rejsu oraz możliwości kąpieli z łodzi zawsze podejmuje kapitan. To jedyna osoba, która zna Morze Jońskie jak własną kieszeń.

Specjalnie przez wzgląd na dobro naszych turystów, ich bezpieczeństwo i komfort psychiczny pływamy tylko w dobrych warunkach pogodowych nigdy nie przekraczających 5 w skali Beauforta.

Jeśli inny organizator pływa nawet w 6 w skali Beauforta nie jest to powód do dumy i reklamy. Nasze wieloletnie doświadczenie, sumienie i etyka zawodowa nie pozwala nam narażać turystów na takie niebezpieczeństwo i strach.

Znamy bardzo dobrze realia turystyczne dotyczace Wyspy Zakynthos i Kefalonii i można powiedzieć śmiało, że przysłowiowo zjedliśmy na nich zęby. Zanim założyliśmy własne biuro pracowaliśmy dla innych organizatorów wycieczek i dzięki temu poznaliśmy różne metody działania. Nauczyliśmy się podstaw przewodnictwa, a ciągły rozwój i zdobywanie doświadczeń “na swoim” przyczyniło się do osiągnięcia sukcesu. Dziś jesteśmy rozpoznawalni nie tylko z tego jakie wycieczki robimy, ale jak je robimy. Turyści właściwie na każdej wyprawie podkreślają wyborną organizację.

Nie możemy powiedzieć, że to przypadek.
Wiemy o której godzinie w miejscach, do których jeździmy są największe tłumy oraz potrafimy skutecznie je omijać. Wiemy o jakiej porze miejsca pokazywane turystom wyglądają najlepiej oraz czego unikać, aby podróż przebiegała bez komplikacji. To wszystko składa się na nasze know how i dlatego podkreślamy autorskość naszych wycieczek. Wszystkie programy oraz sposób ich realizacji jest zastrzeżony i chroniony prawem na podstawie Art.3 Ust.1 Ustawy o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji, a wszelkie próby kopiowania nas to plagiat.

Project Holidays to przede wszystkim ludzie i ciągłe zmiany na lepsze.

Działamy w turystyce wiele lat i w ciągu tego okresu zdobyliśmy nie tylko bogate doświadczenie w zakresie organizacji wyjazdów, ale także nawiązaliśmy współpracę z najlepszymi kontrahentami. To dzięki połączeniu naszej polskiej ekipy i miejscowych Greków, możemy działać tak profesjonalnie.

O naszej niezawodności świadczą liczne opinie, które turysta może sprawdzić choćby na Google czy Facebooku. Nie jesteśmy “no name”, ponieważ można znaleźć o nas mnóstwo informacji w internecie. Udzieliliśmy wywiadów m.in. do Wydarzeń Polsatu, do Pytania na Śniadanie, ale również pisali o nas Onet czy Wirtualna Polska. Wzięliśmy udział w serii Halo Polacy oraz posiadamy swój kanał na YouTube. Ostatnio wydaliśmy książkę Wielki Grecki Przekręt, czyli dlaczego nie warto udawać Greka, której opinie możecie sprawdzić na lubimyczytać.pl.

Jako biuro turystyczne za granicą posiadamy ubezpieczenie oraz obowiązkową licencję wydaną przez Greckie Ministerstwo Turystyki (EOT)
o numerze 0428E60000141801.

Poza tym wybierając nas turysta otwiera przed sobą więcej możliwości.

Nigdzie, w żadnym biurze, ani u touroperatora, nie znajdzie tak skrojonych na miarę wycieczek, o tak wysokim poziomie obsługi i rzetelności wykonywania.

Dziękujemy za to, że od lat wybieracie naszą jakość