CZYLI CO POWINIENEŚ WIEDZIEĆ O NASZYCH USŁUGACH ZANIM WEŹMIESZ W NICH UDZIAŁ.

REZERWACJA WYCIECZKI CZY ATRAKCJI DODATKOWEJ JEST RÓWNOZNACZNE Z TYM,
ŻE ZAPOZNAŁEŚ SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI
I POTWIERDZASZ, ŻE SĄ ONE DLA CIEBIE ZROZUMIAŁE
ORAZ, ŻE ZAPOZNAŁEŚ SIĘ Z TREŚCIĄ AKTUALNEGO REGULAMINU DOSTĘPNEGO PONIŻEJ
I WYRAŻASZ ZGODĘ NA ZASADY W NIM ZAWARTE.


WAŻNE INFORMACJE

KIEDY PŁACĘ MNIEJ ZA WYCIECZKI?
Przy rezerwacji 2 lub więcej wycieczek cena każdej z nich spada (zniżka określona jest w cenniku). Dotyczy to rezerwacji na to samo nazwisko. Przy rezerwacji drugiej / kolejnej wycieczki po terminie odbycia się pierwszej różnica za pierwszą wycieczkę nie ulega zwrotowi. W takim przypadku tylko druga / kolejna wycieczka jest w cenie obniżonej.

KIEDY OPŁACAM MOJĄ REZERWACJĘ I KIEDY MOGĘ BYĆ PEWNY, ŻE MOJE MIEJSCA SĄ ZAREZERWOWANE?
Pewne miejsce na wycieczce macie już w momencie dokonania bezpłatnej rezerwacji wstępnej. Robimy ją właśnie po to, aby zatrzymać odpowiednią ilość miejsc na dany termin i wycieczkę. Najpóźniej na 7 dni przed planowaną wycieczką należy dokonać opłaty sybmolicznej zaliczki lub całości kwoty. Dzięki temu Państwa rezerwacja otrzyma status stałej, a my zgodnie z obowiązującymi przepisami będziemy mogli zgłosić Was jako oficjalnych uczestników wycieczki (konieczne do rezerwacji miejsc w busie, na łodzi lub promie). Resztę kwoty możecie opłacić w dniu wycieczki.

CO Z MOJĄ ZALICZKĄ LUB OPŁATĄ CAŁOŚCI KWOTY JEŚLI ZREZYGNUJE Z WYCIECZKI?
W przypadku rezygnacji/ odwołania ze strony klienta zaliczka/ opłata całości ulega zwrotowi do 48 h przed wycieczką w 100%. Poniżej 48 h nie ulega zwrotowi.
Wyjąkiem jest odwołanie rezerwacji z powodu siły wyższej jaką jest stan zdrowia lub kwarantanna (za okazaniem zaświadczenia lekarskiego), lub odwołanie lotu (za okazaniem dokumentu odwołania), wówczas zwracamy 100% poniesionych kosztów niezależnie od czasu odwołania rezerwacji.

W przypadku całkowitego odwołania wycieczki ze strony organizatora wniesione przez klienta opłaty ulegają 100% zwrotowi.
W przypadku konieczności przełożenia terminu wycieczki (np. z powodu warunków pogodowych) opłata za zgodą klienta ulega przeniesieniu wraz z rezerwacją na nowy termin lub całkowitemu zwrotowi na życzenie klienta, jeśli nie może on uczestniczyć w wycieczce w innym terminie.

CO ZE SOBĄ ZABRAĆ NA WYCIECZKĘ?
DOKUMENTY: POTWIERDZENIE DOKONANIA REZERWACJI
Dokumenty można wydrukować lub posiadać w formie elektronnicznej tzn. pobrane na telefon (nie na mailu ze względu na częsty brak zasięgu internetu).

PRZEDMIOTY: krem z filtrem, nakrycie głowy, bluzę (w maju, wrześniu i październiku), strój kąpielowy (najlepiej mieć na sobie, a suche rzeczy zabrać na przebranie), ręcznik, buty do wody, aparat fotograficzny lub telefon, sprzęt typu maska z rurką (dla chętnych).
Na wycieczkę Zatoka Wraku Premium polecamy zabrać obuwie typu trampki/adidasy ze względu na skaliste zejście na Korakonisi.
Na wycieczkę Kefalonia po Naszemu polecamy zabrać parasol na plażę (przeciwsłoneczny).
Na żadnej wycieczce przewodnik/ kapitan nie jest wypozażony z sprzęty asekurujące przy pływaniu (kółka, makarony, rękawki). Jeśli zachodzi potrzeba ich używania prosimy zabrać je na wycieczkę we własnym zakresie.

SKĄD BĘDĘ ZNAŁ GODZINĘ I MIEJSCE ZBIÓRKI?
Miejsce zbiórki to zazwyczaj parking lub główna ulica przed hotelem, chyba że dojazd busa bezpośrednio pod hotel jest niemożliwy. Wtedy umawiamy się w okolicy hotelu. Miejsce zbiórki może znajdować się do 10 min drogi pieszo od hotelu. Godzina dostosowana jest do miejsca w jakim położony jest hotel oraz ilości uczestników i zostanie podana dzień wcześniej po godzinie 18:00 smsem na telefon podany przy założeniu wstępnej rezerwacji.

CO W PRZYPADKU GDY SPÓŹNIĘ SIĘ NA ZBIÓRKĘ?
W przypadku spóźnienia się na zbiórkę prowadzący wycieczkę będzie usiłował się skontaktować na podany przy rezerwacji numer telefonu. Po 3 próbach kontaktu lub po upływie 10 min od wyznaczonej godziny zbiórki bus odjedzie. W takim przypadku ma zastosowanie ta sama reguła co przy rezygnacji ze strony klienta poniżej 48h przed wycieczką i opłaty nie ulegają zwrotowi. Jeśli zorientujecie się, że Wasz czas zbiórki minął i nadal chcecie wziąć udział w wycieczce możecie na własny koszt dołączyć do wycieczki w miejscu, w którym będzie się ona aktualnie znajdować.

CZY PROWADZĄCY WYCIECZKĘ MA PRAWO NIE WPUŚCIĆ MNIE DO BUSA NA ZBIÓRCE?
Tak, jeśli będziesz pod wpływem alkoholu lub środków odurzających lub Twój stan będzie uniemożliwiał przeprowadzenie wycieczki, tak aby nie narażać na nieprzyjemności innych uczestników. Odmówienie uczestnictwa w wycieczce jest bardziej szczegółowo opisane w regulaminie. To samo dotyczy uczestnictwa w rejsie czy atrakcjach dodatkowych. Poniesione koszty w takiej sytuacji nie ulegają zwrotowi.
Prowadzący wycieczkę ponadto może przerwać uczestnictwo klienta w trakcie trwania wycieczki z przyczyn złamania zasad zawartych w regulaminie (np. zbaczanie z trasy, nie respektowanie zaleceń prowadzącego dot. bezpieczeństwa, spóźnianie się notorycznie na zbiórkę, narażanie innych uczestników na nieprzyjemności lub niebezpieczeństwo). W takim przypadku opłaty za wycieczkę również nie ulegają zwrotowi a uczestnik jest zobowiązany na własny koszt wrócić do hotelu.

CO Z ZATOKĄ WRAKU Z GÓRY? Zatokę Wraku z góry oglądamy z jedynego, oficjalnego, dopuszczonego do użytku turystycznego punktu widokowego. Organizator wycieczki nie ponosi odpowiedzialności za stan dróg, brak zacienienia, temperaturę otoczenia oraz długość kolejki oczekujących na zdjęcia. Jeśli droga prowadząca do punktu widokowego będzie oficjalnie otwarta dla busów ten punkt programu będzie normalnie realizowany na wycieczkach 3w1 Północ Południe i Zatoka Wraku oraz na wycieczce Zatoka Wraku Premium. Jeśli droga będzie zamknięta punkt zostanie pominięty. Ponadto o pominięciu może zdecydować jednogłośna decycja całej grupy uczestników, wywołana np. warunkami atmosferycznymi lub długością kolejki.
Organizator nie ma obowiązku zastąpić tego punktu programu innym dodatowym oraz rekompensować jego braku w sposób finansowy.

CZY DZIECKO WYTRZMA NA WYCIECZCE? Odkąd prowadzimy wycieczki obserwujemy, że najmniejsi turyści świetnie sobie radzą zarówno na łodzi jak i w busie. Aby zwiedzanie Zakynthos było możliwie jak najmniej męczące dla maluchów prosimy o zabranie na wycieczke ich ulubionych zabawek, wody do picia, nakrycia głowy, kremu z wysokim filtrem oraz (jeśli istanieje taka potrzeba) leków na chorobe lokomocyjną.

CZY NA WYCIECZCE BĘDZIE OSOBA MÓWIĄCA PO POLSKU? Tak, na naszych wycieczkach zawsze jest z Państwem osoba mówiąca w języku polskim (z wyjątkiem prywatnych rejsów, na których polska obsługa jest dodatkowo płatna).

JAK DUŻE SĄ GRUPY NA WYCIECZKACH, CZYM BĘDZIEMY PODRÓŻOWAĆ I JAK WYGLĄDA PROGRAM ?
W PRZYPADKU WYCIECZKI FAKULTATYWNEJ – Grupa wynosi maksymalnie 19 osób
( Olimpia max 8 osób, Zatoka Wraku Premium max 6 osób dorosłych). Środek transportu zależy od ilości uczestników. Jest to zawsze nowy, w pełni klimtyzowany Van lub Minibus Mercedes Sprinter. Program jest z góry ustalony, ale może ulec zmianie z powodu siły wyższej (pogoda, sztorm, klęski żywiołowe, zamknieta droga). O zmianach programu i rekompensatach wynikających z jego zmiany decyduje tylko i wyłącznie zarząd Project Holidays.

W PRZYPADKU WYCIECZKI PRYWATNEJ – Jest to forma zwiedzania indywidualnego, czyli jesteście sam na sam z przewodnikiem. Auto jest dostosowane do ilości osób. Zawsze mamy na względzie Wasz komfort, dlatego np. 4 osoby będą podróżować 7 osobowym autem. Program ustalamy z turystami indywidualnie i jest on nieograniczony czasowo.

W PRZYPADKU INDOWIDUALNEGO REJSU – Łódź motorowa jest dostosowana do ilości uczestników. Na rejsie obecny jest grecji kapitan mówiący w języku angielskim. Polska obsługa jest dodatkowo płatna. Program jest z góry ustalony, ale może ulec modyfikacji po wcześniejszych ustaleniach.

CZY WYCIECZKA ODBYWA SIĘ TYLKO GDY UZBIERA SIĘ CAŁA GRUPA?
Nie, do odbycia się wycieczki nie jest konieczne uzbieranie się całej grupy 19 osób.
Aby wycieczka mogła się odbyć liczba zapisanych osób musi wynosić minimum:
Na wycieczce PŁYNIEMY NA ZATOKĘ WRAKU + XIGIA I FARMA – MIN 13 OSÓB DOROSŁYCH
Na wycieczce ZWIEDZAMY ZAKYNTHOS 3w1 PÓŁNOC POŁUDNIE I ZATOKA WRAKU– MIN 10 OSÓB DOROSŁYCH
Na wycieczce ZATOKA WRAKU PREMIUM – MIN 4 OSOBY DOROSŁE
Na wycieczce KEFALONIA PO NASZEMU – MIN 13 OSÓB DOROSŁYCH
Na wycieczce OLIMPIA- MIN 5 OSÓB DOROSŁYCH
Na wycieczce ŻÓŁWIE PLUS BANANA BEACH – MIN 13 OSÓB DOROSŁYCH
Na NURKOWANIE – BRAK LIMITU OSÓB
Na PRYWATNĄ WYCIECZKĘ – BRAK LIMITÓW
Na PRYWATNY REJS – BRAK LIMITÓW
CO W PRZYPADKU JEŚLI NIE UZBIERA SIĘ MINIMUM OSÓB ?
Przekładamy wycieczkę na najbliższy, dogodny termin i jeśli możecie bierzecie udział, jeśli nie zwracamy Wam poniesione opłaty. Możemy również zaproponować inne rozwiązanie jak np. dołączenie do rejsu lub wynajem samochodu z programem zwiedzania. Nigdy nie zostawimy Państwa bez znalezienia najlepszego rozwiązania.

CO JEŚLI BĘDZIE PADAŁ DESZCZ ?
Na wyspie Zakynthos deszcz może wystąpić w miesiącach takich jak maj, wrzesień i październik. Są to jednak krótkotrwałe, przelotne opady deszczu. Pogoda na wyspie zmienia się bardzo szybko więc gdy nawet rano widzimy zachmurzenie lub deszcz, w południe możemy spodziewać się słońca. Bardzo często opady są lokalne czyli np. na południu wyspy może padać, a na północy świeci słońce.
Przelotne opady deszczu nie są przeszkodą do odbycia się wycieczki. Uwierzcie nam na słowo, że sprawdzamy pogodę przez cały sezon kilkanaście razy dziennie i zawsze staramy się być przygotowani. Jeśli deszcz jest chwilowy często zmieniamy kolejność punktów programu, aby rejs i plażowanie nie przypadały w deszczu. Jeśli zapowiadają się bardzo silne opady deszczu, a urwanie chmury nie ma zamiaru się skończyć anulujemy wycieczkę i przekładamy na inny dzień jeśli macie możliwość skorzystania. Jeśli nie zwracamy pieniądze. O anulowaniu/skróceniu/zmianach programu wycieczki decyduje tylko i wyłącznie zarząd Project Holidays.

CO JEŚLI BĘDZIE SZTORM ?
Wycieczka ZWIEDZAMY ZAKYNTHOS 3W1 PÓŁNOC POŁUDNIE I ZATOKA WRAKU, PŁYNIEMY NA ZATOKĘ WRAKU + XIGIA I FARMA ORAZ ZATOKA WRAKU PREMIUM bezpośrednio wiąrzą się z morzem (rejs). Fala jest nieodłącznym elementem naszego życia, pracy i często zmartwień. Morze Jońskie często jest wzburzone. Wysoka fala utrudnia lub całkowicie uniemożliwia rejs lub uniemożliwia zejście na plaże podczas rejsu. Co w takim przypadku?
Przypadek 1. Można płynąć, nie można zejść na plażę
Płyniemy na rejs i zatrzymujemy się jak najbliżej plaży na zdjęcia Zatoki Wraku z bliska, po czym kontynuujemy rejs na Błękitne Groty. Czasami sztormy trwają kilka dni i lepiej płynąć na zdjęcia niż czekać na poprawę pogody i nie popłynąć wcale.
Przypadek 2. Nie można płynąć na rejs
Przekładamy wycieczkę na inny dzień jeśli jest taka możliwość. Jeśli nie możecie w inny dzień – zwracamy pieniądze w całości. Jeśli możecie – jesteśmy w kontakcie i razem czekamy aż morze się uspokoi i pozwoli wypłynąć nam na rejs w normalnych warunkach.
Przypadek 3. „A oni popłyneli mimo fali a Wy odwołaliście?!”
Zapytajcie ich jak się płyneło i wróćmy do tej rozmowy.
To co dla nas zawsze było, jest i będzie najważniejsze to Wasze
BEZPIECZEŃSTWO, KOMFORT I JESZCZE RAZ BEZPIECZEŃSTWO.

W przypadku pytań jesteśmy do dyspozycji na messenger Project Holidays oraz pod numerem telefonu +48 503932241 i adresem e-mail info@projectholidays.pl


GRAFIK WYCIECZEK I ATRAKCJI DODATKOWYCH


PORÓWNANIE WYCIECZEK ZAWIERAJĄCYCH REJS NA ZATOKĘ WRAKU I BŁĘKITNE GROTY

CENNIK WYCIECZEK I ATRAKCJI


PROGRAMY POSZCZEGÓLNYCH WYCIECZEK