Rekrutacja na sezon 2024
właśnie się rozpoczęła!
Czujesz się jak ryba w wodzie w obsłudze klienta? Chcesz robić to, co najlepiej potrafisz, ale za granicą?
Dołącz do nas! Pracuj w dynamicznie rozwijającej się firmie, po polsku, z Polakami i odnieś największy, osobisty sukces.
Poszukujemy osób na stanowisko:
– menadżer zespołu,
– przewodnik,
– pracownik biura obsługi klienta.
Menadżer zespołu
Odkryj nowy poziom sukcesu. Rób to, co daje Ci najwięcej satysfakcji, ale za granicą!
Zakres obowiązków:
– biegła znajomość oferty i jej modyfikacji,
– biegła znajomość procedur i regulaminów,
– realizacja polityki jakości i bezpieczeństwa,
– praca z zespołem mająca na celu realizowanie założeń dotyczących sprzedaży i obsługi klienta, oraz ciągłe inicjowanie działań poprawiających jakość,
– tworzenie grafików pracy dla zespołu,
– reprezentowanie firmy na spotkaniach z klientami,
– nadzór nad zespołem w zakresie wypełniania obowiązków i przestrzegania regulaminów wewnętrznych,
– nadzór nad zgodnością procedur i instrukcji wewnętrznych,
– przygotowywanie statystyk, analiz i raportów na zlecenie zarządu,
– praca z automatycznymi systemami obiegu dokumentów,
– praca z dokumentami w programach Word, Excel.
Nasze wymagania:
– ekspercka wiedza w zakresie obsługi klienta, chęć ciągłego jej doskonalenia oraz umiejętność jej przekazania zespołowi,
– umiejętność planowania pracy i zarządzania małym zespołem,
– wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i nastawienie na utrzymanie zdrowych relacji w zespole,
– umiejętność delegowania zadań i rozliczania z efektów pracy,
– umiejętność negocjacji i wywierania wpływu,
– bardzo dobra znajomość pracy na komputerze, w szczególności Word, Excel,
– język polski rodzimy z nienaganną dykcją,
– wysoka kultura osobista i elokwencja,
– język angielski na poziomie komunikatywnym,
– analityczne, perspektywiczne i strategiczne myślenie,
– opanowanie i odporność na stres sytuacyjny związany z pracą, która wymaga szybkiego reagowania i podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów.
Dodatkowe atuty (niewymagane):
– prawo jazdy kat.B,
– doświadczenie we wdrażaniu założeń i procedur dotyczących poprawy sprzedaży i jakości usług,
– znajomość technik sprzedażowych tj. język korzyści itp.,
– doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, jako menadżer (kraj nie ma znaczenia).
To oferujemy:
– pracę na umowę o pracę, na pełen etat, w okresie od maja do października z możliwością przedłużenia na cały rok,
– wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji, od 2200-3000€, z możliwością podwyżki w trakcie sezonu,
– mieszkanie służbowe opłacane przez pracodawcę,
– bilety lotnicze opłacane przez pracodawcę,
– dynamiczną pracę, ze wsparciem ludzi nastawionych na rozwój i ciągłe poszukiwanie wyzwań,
– pracę na greckiej wyspie, którego nieodłączną częścią jest obcowanie z morzem, grecką kulturą i kuchnią.
To nie jest praca zwykłego kierownika. To czas wyzwań, pasji i satysfakcji. Poprowadź zespół do wspólnego sukcesu, a będziesz miał powód do dumy, do jakiego jeszcze nie miałeś okazji!
Jeśli spełniasz powyższe warunki wyślij CV ze zdjęciem na info@projectholidays.pl i czekaj na nasz telefon.
Z wybranymi kandydatami spotkamy się na rozmowie kwalifikacyjnej w Warszawie.
Pilot wycieczek
Oprowadzanie turystów to Twoja pasja i praca życia? Wyspa Zakynthos to idealne miejsce na letni sezon 2024!
Zakres obowiązków:
– reprezentowanie firmy w kontakcie bezpośrednim z klientem,
– oprowadzanie turystów wg. programów wycieczek oraz założeń dotyczących przekazywanej im wiedzy,
– dbanie o dobrą atmosferę, zadowolenie i bezpieczeństwo turystów podczas wycieczki,
– promowanie innych produktów z oferty i ich sprzedaż podczas wycieczki,
– prowadzenie rozliczeń i dokumentacji,
– biegła znajomość oferty i jej modyfikacji,
– biegła znajomość procedur i regulaminów,
– realizacja polityki jakości i bezpieczeństwa,
– realizacja celów i założeń zespołowych mających na celu poprawę jakości usług.
Nasze wymagania:
– wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i wystąpień publicznych przed większym gronem słuchaczy,
– język polski rodzimy z nienaganną dykcją,
– wysoka kultura osobista i elokwencja,
– język angielski na poziomie komunikatywnym,
– dobra pamięć i umiejętność zarządzania czasem oraz wykonywania zadań w przeznaczonym do tego przedziale czasowym,
– rzetelność i uczciwość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
– nastawianie na pracę sezonową, wymagającą poświęcenia w zakresie ilości godzin (odpowiadających czasowi trwania wycieczek),
– gotowość na pracę w warunkach klimatycznych właściwych dla greckiej wyspy oraz do spędzania czasu z turystami na łodzi pływającej po morzu,
– umiejętność odnalezienia się jako lider w momentach gdzie trzeba przysłowiowo „ratować sytuację”,
– opanowanie i odporność na stres sytuacyjny związany z pracą, która wymaga szybkiego reagowania i podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów,
– gotowość do przyswojenia wiedzy o Grecji.
Dodatkowe atuty (niewymagane):
– doświadczenie jako pilot lub licencja przewodnika,
– pasja związana z podróżowaniem, żeglarstwem,
– talent aktorski lub do stand-up’u,
– znajomość pierwszej pomocy.
To oferujemy:
– pracę na umowę o pracę, na pełen etat, w okresie od maja do października,
– wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji, od 2000-2800€, z możliwością podwyżki w trakcie sezonu,
– mieszkanie służbowe opłacane przez pracodawcę,
– bilety lotnicze opłacane przez pracodawcę,
– ciekawą pracę, na idealnym podłożu do rozwoju wiedzy na temat kultury innego kraju,
– pracę w zespole, w którym wspieramy się w trudnych sytuacjach i razem pracujemy nad udoskonalaniem rozwiązań,
– pracę na greckiej wyspie, którego nieodłączną częścią jest obcowanie z morzem, grecką kulturą i kuchnią.
Przewodnik to coś więcej niż praca. To wyjątkowe uczucie być osobą, która pokazuje ludziom tak piękny kraj jak Grecja i staje się częścią ich najlepszego czasu w roku, czyli wakacji!
Jeśli spełniasz powyższe warunki wyślij CV ze zdjęciem na info@projectholidays.pl i czekaj na nasz telefon.
Z wybranymi kandydatami spotkamy się na rozmowie kwalifikacyjnej w Warszawie.
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Wykorzystaj swoje umiejętności i wejdź na wyższy poziom zawodowego doświadczenia!
Zakres obowiązków:
– biegła znajomość oferty i jej modyfikacji,
– prowadzenie rozmów sprzedażowych wg. procedur, przez kanały komunikacyjne tj. telefon, Messenger, WhatsApp, e-mail,
– praca z automatycznymi systemami obiegu dokumentów,
– praca z dokumentami w programach Word, Excel.
Nasze wymagania:
– bardzo dobra znajomość pracy na komputerze, w szczególności Word, Excel,
– język polski rodzimy z nienaganną dykcją,
– wysoka kultura osobista i elokwencja,
– język angielski na poziomie komunikatywnym,
– dobra pamięć i umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji z dostępnych źródeł tj. regulaminy, cenniki, strona internetowa,
– znajomość zasad obsługi klienta,
– odporność na stres sytuacyjny związany z pracą, która wymaga szybkiego reagowania i podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów.
Dodatkowe atuty (niewymagane):
– znajomość technik sprzedażowych tj. język korzyści itp.,
– doświadczenie w pracy w call center, jako konsultant, w biurze obsługi klienta lub jako handlowiec (kraj nie ma znaczenia),
– praca w charakterze rezydenta za granicą.
To oferujemy:
– pracę na umowę o pracę, na pełen etat, w okresie od maja do października z możliwością przedłużenia na cały rok,
– wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji, od 1600-2400€, z możliwością podwyżki w trakcie sezonu,
– mieszkanie służbowe opłacane przez pracodawcę,
– bilety lotnicze opłacane przez pracodawcę,
– pracę na greckiej wyspie, którego nieodłączną częścią jest obcowanie z morzem, grecką kulturą i kuchnią.
To nie jest zwykła praca biurowa. Kochamy rozwój i zmiany na lepsze. U nas nie ma miejsca na nudę, granica wciąż przesuwa się coraz dalej, a ambicja i chęć odniesienia sukcesu ma najlepsze pole do popisu.