Przygotowanie do urlopu to najpiękniejszy czas. Wyczekiwane wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Co zrobić aby przygotowania nie spędzały nam snu z powiek ? Tutaj znajdziecie odpowiedzi na pytania, które nurtują Was w kwestii wycieczek, maseczek, „reżimu sanitarnego” i innych. Jeśli macie jeszcze inne pytania chętnie na nie odpowiemy.

1. CO ZE SOBĄ ZABRAĆ NA WYCIECZKĘ?

KREM DO OPALANIA, NAKRYCIE GŁOWY, WODĘ, PRZEKĄSKĘ, BLUZĘ (w maju, wrześniu i październiku), strój kąpielowy (najlepiej mieć na sobie, a suche rzeczy zabrać na przebranie), ręcznik, buty do wody (dla chetnych), aparat fotograficzny lub telefon, sprzęt typu maska z rurką (dla chętnych)
NA WYCIECZKI QUADOWE KONIECZNIE CZAPKĘ, OKULARY PRZECIWSŁONECZNE, KREM DO OPALANIA Z WYSOKIM FILTREM I CHUSTKĘ DO ZAWIĄZANIA NA TWARZ

2. KIEDY PŁACĘ MNIEJ ZA WYCIECZKI?

Przy rezerwacji 2 lub więcej wycieczek (dotyczy to rezerwacji na to samo nazwisko.). Idealne połączenie to wycieczka objazdowa po lądzie z rejsem na Zatokę Wraku taka jak Zwiedzamy Zakynthos 3w1 Północ Południe i Zatoka Wraku połączona z wycieczką na żółwie np. w wersji Żółwie plus Banana Beach. Dzięki tym dwóm wyprawom zobaczysz naprawdę CAŁĄ wyspę Zakynthos, ze wszystkimi najważniejszymi atrakcjami.

Innym dobrym pomysłem jest kameralna 6 osobowa wycieczka Zatoka Wraku Premium. Po takiej wyprawie po Zakynthos można wybrać się jeszcze na sąsiednią Kefalonię i udany urlop gwarantowany ! Obie w obniżonej cenie i dodatkowo rabat na jedną z atrakcji takich jak : przejażdżka konna po plaży czy nurkowanie.

3. CO Z ZATOKĄ WRAKU Z GÓRY?

Jeśli droga prowadząca do punktu widokowego na Zatokę Wraku z góry będzie oficjalnie otwarta będziemy normalnie odwiedzać to miejsce na wycieczce Zwiedzamy Zakynthos 3w1 – Północ Południe i Zatoka Wraku oraz Zatoka Wraku Premium – edycja limitowana.

4. CZY DZIECKO WYTRZMA NA WYCIECZCE?

Odkąd prowadzimy wycieczki obserwujemy, że najmniejsi turyści świetnie sobie radzą zarówno na łodzi jak i w busie. Aby zwiedzanie Zakynthos było możliwie jak najmniej męczące dla maluchów prosimy o zabranie na wycieczke ich ulubionych zabawek, wody do picia, nakrycia głowy, kremu z wysokim filtrem oraz (jeśli macie sprawdzone ) leków na chorobe lokomocyjną. Do potrzeb najmniejszych turystów dostosowaliśmy program wycieczki Płyniemy na Zatokę Wraku + Xigia i Farma. Po krótkim rejsie na wrak odwiedzamy na niej siarkową plażę i farmę ze zwierzątkami, które kochają dzieci!

5. CZY NA WYCIECZCE BĘDZIE OSOBA MÓWIĄCA PO POLSKU?

Tak, na naszych wycieczkach zawsze jest z Państwem przewodnik mówiący w języku polskim. Dodatkowym plusem jest to, że nasi przewodnicy mieszkają na stałe na wyspie Zakynthos i znają więcej historyjek niż można wyczytać w przewodnikach.

6. JAK DUŻE SĄ GRUPY NA WYCIECZKACH I CZYM BĘDZIEMY PODRÓŻOWAĆ ?

W PRZYPADKU WYCIECZKI MINIBUSEM – Grupa wynosi maksymalnie 19 osób. Środek transportu to w pełni klimtyzowany Minibus Mercedes Sprinter. Wyjątkiem jest wycieczka Zatoka Wraku Premium, gdzie grupa to maksymalnie 6 osób dorosłych w 9 miejscowym klimatyzowwanym vanie, z kierowcą i przewodnikiem.

W PRZYPADKU WYCIECZKI „AUTO PLUS PRZEWODNIK” – Jest to forma zwiedzania indywidualnego, czyli jesteście sam na sam z przewodnikiem. Auto jest dostosowane do ilości osób. Zawsze mamy na względzie Wasz komfort, dlatego np. 4 osoby będą podróżować 7 osobowym autem. To nasz innowacyjny pomysł na ekonomiczny private. Program ustalamy z turystami.

W PRZYPADKU WYCIECZKI VIP CLASS – Jest to forma zwiedzania indywidualnego. Do Waszej dyspozycji jest przewodnik oraz zawodowy kierowca na wyłączność. Podróżujecie najnowszym, najwyższej klasy Mercedesem V – Class. Czas i program jest nielimitowany, a na pokładzie zawsze czeka na Was schłodzone wino.

7. CO W PRZYPADKU ODWOŁANIA REZERWACJI, CZY OTRZYMAM ZWROT PIENIEDZY ?

W przypadku rezygnacji/ odwołania rezerwacji ze strony klienta poniesione opłaty ulegaja zwrotowi:
– do 48 h przed wycieczką w 100%
– do 24 h przed wycieczką w 50%
– poniżej 24h nie ulegają zwrotowi
Wyjąkiem jest odwołanie rezerwacji za okazaniem zaświadczenia lekarskiego iż przyczyną odwołania jest stan zdrowia, wówczas zwracamy 100% poniesionych kosztów niezależnie od czasu odwołania rezerwacji.
W przypadku odwołania wycieczki ze strony organizatora wniesione przez klienta opłaty ulegają 100% zwrotowi.
W przypadku konieczności przełożenia terminu wycieczki (np. z powodu warunków pogodowych) opłata ulega przeniesieniu wraz z rezerwacją na nowy termin lub całkowitemu zwrotowi na życzenie klienta, jeśli nie może on uczestniczyć w wycieczce w innym terminie.

8. CZY MUSZĘ NOSIĆ MASECZKĘ ? JEŚLI TAK TO GDZIE?

Turyści nie są zobowiązani do noszenia maseczek na otwartej przestrzeni. Hotel może zażyczyć sobie założenia maseczki np. w przypadku bezpośredniego kontaktu z obsługą (podczas check – in, check – out czy rozmowy z recepcjonistą). Na otwartej przestrzeni jaką jest basen noszenie maseczki nie jest wymagane. W sklepach, restauracjach, barach maseczki zobowiązana jest nosić tylko obsługa. Jednak wszędzie gdzie zamontowana jest szyba z pleksi można swobodnie kontaktować się bez maseczki. Na wycieczkach kierowca i przewodnik jest zobowiązany posiadać maseczkę. Turyści podczas wycieczek są informowani o zasadach bezpieczeństwa i ochrony oraz o noszeniu maseczek, po czym pozostawiamy tą kwestię do indywidualnego wyboru każdego z turystów. Nie ma również ograniczeń jeśli chodzi o przebywanie na plaży. Jedynie leżaki czy stoliki w restauracji są dalej od siebie i obowiązuje względny dystans społeczny oraz zachowanie higieny. Na pokładzie busa, w biurze, w restauracjach i sklepach dostepne są środki dezynfekcyjne do rąk, których możecie używać. Jedyna maska jaka napewno przyda Wam się podczas urlopu na Zakynthos to ta :

CO Z FORMULARZEM PLF, KTÓRY TRZEBA WYPEŁNIĆ PRZED WYLOTEM?

Na stronie https://travel.gov.gr/#/ znajdziecie formularz online, dla pasażerów, którzy przylatują, przypływają lub przyjeżdżają do Grecji. Trzeba go wypełnić 48h przed planowanym wylotem, po czym wydrukować (nie można wydrukować pustego druku i wypełnić ręcznie).

Na maila otrzymacie potwierdzenie wypełnienia formularza. Warto sprawdzić, czy mail nie wpadł do spam! Najważniejsze czyli kod QR otrzymacie w osobnym mailu w późniejszym terminie po sprawdzeniu i przetworzeniu Waszych danych.

Wszystko po to, aby:
– nie trzeba było wypisywać formularzy na lotniskach (niepotrzebne opóźnienie, papierkowa robota)
– było wiadomo kto w ostatnim czasie podróżował do krajów, które nadal mają obowiązek kwarantanny
– aby nie wykonywać testów turystom, którzy tego nie wymagają, np. tym którzy w ostatnim czasie nie chorowali lub dobrze się czują.

Rząd grecki uznaje ten formularz za najlepszy sposób przyspieszenia i ułatwienia podróżowania. Kod QR będziemy przy wchodzeniu do samolotu odbijać przy bramce jak boarding pass. Wszystko dla Waszego bezpieczeństwa oraz szybszego i łatwiejszego gromadzenia informacji o podróżujących.